Organisation

Fastighetsförvaltningen

Vi har delat upp fastigheterna i olika områden, där vi har serviceteam som jobbar tillsammans. Ett serviceteam består av kundvärden, som har ansvar för kontakten med hyresgästerna inom området, kundvärden samordnar också insatserna som görs på området och har ett ekonomiskt ansvar. I våra serviceteam finns också fastighetsskötare, lokalvårdare, reparatörer och driftpersonal som ser till att fastigheterna mår bra och sköts om. Vi har också ett eget måleri.

Ansvarig är Thomas Wahlberg.

Marknad och kommunikation

Här har vi har samlat resurser för uthyrning, felanmälan, reception och kommunikation. I vårt kundcenter på Sveavägen 18 kan man hyra en lägenhet, hämta nycklar, lämna felanmälningar eller få svar på allmänna frågor. Vi har en central felanmälan som hanterar de fel i våra fastigheter som kan uppstå.

Ansvarig är Lena Ekman.

Byggnationer och underhåll

Här finns våra projektledare som håller i större projekt, både ombyggnation, renovering och nybyggnation. Här har vi också samlat våra drifttekniker, som håller koll på tekniken i våra fastigheter. Även energicontroller och samordning av miljö finns här.

Ansvarig är Martin Hansson.

Ekonomi, finans och personalsamordning

Här hanterar vi sedvanligt ekonomiarbete, såsom bokföring, följer upp budget oh resultat, upprättar årsredovisningar t ex. Vi förvaltar också våra finanser och hanterar övergripande personalfrågor.

Ansvarig är Linda Ohlsson.

Kabel-TV

Inom denna enhet hanterar vi allt som har med TV, bredband och telefoni att göra. Vi har ett eget helägt dotterbolag som hanterar dessa frågor, mer information finns här.

Ansvarig är Daniel Nordqvist.

Skriv utE-post

svafsqarhyazeubebsbgcazh-CNhrcsdanlenettlfifrglkadeeliwhihuisidgaitjakokulvltmkmsmtnofaplptrorusrskslsoessuswthtrukurvicyyi